Alla inlägg under mars 2015

Av Sara Prytz - 23 mars 2015 09:37

Jag har fått den stora äran att prova Ecurin In-Shower Body Lotion. 

 Jag har nog aldrig varit så nöjd med en lotion i hela mitt liv! Den kladdar inte, sugs direkt upp av huden, luktar inget och huden blir ta mig fan helt perfekt efteråt! 
 Jag har ju väldigt torr och eksemig hud men inte nu längre! Jag har dock bara hunnit prova den i en vecka men märker redan ett helt sjukt resultat! Jag har fyra prover kvar här hemma om det är någon som vill prova.  På Apoteket ligger denna lotion på ca  100:- 




Använd In-Shower efter rengöring. Skölj av lotionen innan du torkar dig med handduk. Den fungerar som balsam för din hud. 


 


Jag tycker att du också borde bli en Buzzador!

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig:


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=saraprytz


Av Sara Prytz - 16 mars 2015 10:17



Åhhh, jag är så jäkla sugen nu. sugen på att färga mitt hår i en mer extrem färg. Det finns så sjukt många olika frisyrer och färger så att jag blir galen. Blått eller rosa/violett är väl det som lockar mig mest. Efter att ha googlat i ett halvår typ så har jag även fastnat för en väldigt röd färg. Åhhh!! Varför ska det vara så svårt att bestämma sig för!!!


Lite inspo


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards