Alla inlägg under december 2014

Av Sara Prytz - 11 december 2014 12:44

   
Kvällen igår var minst sagt intressat.. Att jobba inom hemtjänsten med cykel som fordon när det är isgator ute är ju helt klart en utmaning. Trots dubbdäcken på cykeln så slirade den runt som smör i en het stekpanna. Jag har nog aldrig hållt så hårt i en cykel någonsin...!  

  Vurpade jag, NEJ!!! Haha, jag hade sådan jädra tur hela tiden.. Man hörde när bilarna bromsade för det bara skrapade mot asfalten. Jisses! 


 Håller i skrivandes stund på att göra lite julgodis till mormor som fyller år idag. Eftersom att dom inte orkar göra sådant själva så är det ju bra om jag kan hjälpa till. Det blir Wiskeyfudge och hasselnötsknäck. Perfekt för mormor som gillar lite starkare saker ;) haha... 


 

Av Sara Prytz - 5 december 2014 19:25


Sitter med ett glas vitt och lyssnar på favoritbandet, Black Veil Brides! Längtar som tusan till den 30 Mars nu, då kommer detta band till Sverige och ska blåsa mig av stolen. Eller nått i den stilen iaf. Tänk om det kunde bli Mars nu! Det roliga är att det kommer att vara Sara på 27 bast och alla andra i 14-års åldern, haha... 


 Snart dags för Idolfinalen också. Ja jag är en av dom som tittar på det och nej jag skäms inte för att jag gör det. Jag gillar Idol... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards